Menu
No trobes el que busques? Cerca avançada
facebook twitter pinterest linkedin

"Males besties", de nou a la pantalla gran

La nova pel·lícula protagonitzada per “Males bèsties” arribarà als cinemes aquest estiu. Els personatges de la saga publicada per Barcanova estan a punt per viure noves aventures.

 

11-07-2025

El film, produït per Dreamworks, arriba després de l’èxit  de la primera entrega, que encara va fer més famosos al Sr. Llop, el Sr. Tauró, el Sr. Serp i el Sr. Piranya. Les seves aventures espatarrants sumen 20 capítols i ara, tot coincidint amb l’estrena de la pel·lícula, Barcanova presenta els dos últims: «La serp i la bèstia» i «Una última cosa».

Terminaran aquí les seves esgarrifoses històries?

Aaron Blabey, creador també de «Gata rebel» (publicada igualment per Barcanova) s’ha convertit en uns dels autors més reconeguts de l’àmbit infantil. Aquesta sèrie acumula més e 12 milions d’exemplars a tot el món, traduït a moltes llengües.

 

 

Sección

Temas

¿Te gustaría saber más sobre este libro?

Ir a la ficha

El nostre blog