De 10 a 12 anys
La senyoreta Bubble ha de viatjar immediatament al Palau de Buckingham.
La senyoreta Bubble ha rebut una carta d'Elizabeth II; ha de viatjar immediatament al Palau de Buckingham. La reina d'Anglaterra té greus problemes: a la ciutat de Londres hi ha una invasió de rates, els rosegadors han aconseguit entrar a palau i robar una de les peces més valuoses de la col·lecció de la reina. El cervell d'aquesta malvada maniobra és en Jack White, un caçador de rates que va aconseguir entrenar-les amb la intenció de dominar el país. Per restaurar la pau a la ciutat, la inventora haurà d'aconseguir recuperar la peça robada i, per fer-ho, haurà de fer servir tot el seu enginy; aconseguir-ho, però, no serà gens fàcil.
Format |
Codi Comercial | 1498361 |
ISBN | 978-84-489-5958-6 |
Mides | 14 x 19.5 cm |
Pàgines | 112 |
Enquadernació | Rústica Hilo |
Data de publicació | 16-02-2023 |
Col·lecció | De 10 a 12 anys |
Etapa | |
Gènere | Narrativa |
IBIC | YFB |
Codi Comercial | 3360348 |
ISBN | 978-84-489-5959-3 |
Data de publicació | 16-02-2023 |
Col·lecció | De 10 a 12 anys |
Etapa | |
Gènere | Narrativa |
IBIC | YFB |
És una de les autores més reconegudes i traduïdes de la literatura gallega. En els darrers anys ha rebut reconeixements importants com ara el Premio Nacional de Literatura Infantil o el Premio Merlín per l'obra Escarlatina, la cuinera difunta (Barcanova, 2016), llibre que forma part de la Llista de Honor IBBY. És l'única persona en la història del Premio Lazarillo que l'ha guanyat en tres ocasions, per les obres: Jules Verne i la vida secreta de les dones planta (Barcanova, 2016), novel·la reconeguda també en el prestigiós catàleg White Ravens i La balada dels unicorns (Barcanova, 2019).
Andrés Meixide va néixer a Vigo (1970). És dissenyador i il·lustrador, i ha vist publicada la seva obra en diferents editorials. L'any 2006 va rebre el premi White Ravens.
Va néixer a Sant Celoni, al peu del Montseny, tot i que ara viu a tocar del mar, al Maresme. És llicenciada en Filologia Catalana. Des de ben petita, ha viscut envoltada de llibres. Molt abans d'acabar els estudis, ja sabia que el seu lloc era el món editorial, i així ha estat. Es dedica professionalment a la correcció i traducció de llibres per a infants, adolescents i adults. Per a ella, no hi ha res més apassionant que arribar al cor dels llibres.